Інформаційні технології є частиною сучасного життя не тільки людини, а й бізнес-процесів.
Використання інформаційних технологій в управлінні підприємством здійснюється з метою ефективної та оперативної комп'ютерної обробки інформаційних ресурсів, зберігання великих обсягів економічно важливої інформації та передачі її на будь-які відстані в мінімальні терміни. Тобто основним завданням є оптимізація діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологій.
Інформаційна технологія (ІТ) – система методів і способів збору, передачі, накопичення, обробки, зберігання, подання і використання інформації. Інформаційні технології реалізуються в автоматизованому і традиційному (паперовому) видах.
Обсяг автоматизації та тип і характер використання технічних засобів залежить від характеру конкретної технології.
До основних переваг використання інформаційних технологій в управлінні підприємством можна віднести:
‒ Підвищується керованість;
‒ Знижується вплив людського фактора;
‒ скорочується паперова робота;
‒ підвищується оперативність і достовірність інформації, важливої для прийняття ключових рішень;
‒ знижуються витрати.
Інформаційні технології на підприємствах існують у вигляді різноманітних інформаційних систем і інформаційних комплексів та використовуються в різних сегментах управлінської системи.
Так, наприклад, у сфері управління взаємовідносинами з партнерами і клієнтами використовуються CRM і SCM-технології.
Вони зорієнтовані на:
зростання продажів, зниження витрат, підвищення лояльності клієнтів і контрагентів, поліпшення якості обслуговування.
В цілому ці програмні продукти підвищують конкурентоспроможність продукції підприємства.

- Автор курсу, Викладач: Гітіс Тетяна Павлівна
- Автор курсу, Викладач: Касьянюк Сергій Володимирович