Мета дисципліни: формування системи теоретичних та практичних знань про основні напрями розвитку електронної комерції, способи її ведення, механізми підтримки та застосування підприємницької діяльності в Інтернет-середовищі.
Завдання дисципліни: розуміння сутності електронного бізнесу та е-комерції; вивчення видів та моделей е-бізнесу; усвідомлення сутності системи електронної комерції у корпоративному та у споживчому секторі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: теоретичні основи організації та функціонування підприємств електронного бізнесу, види електронного бізнесу, особливості формування системи електронної комерції у корпоративному секторі та системи електронної комерції у споживчому секторі, інструменти інтернет-маркетингу та види інтернет-реклами.
вміти: характеризувати кожний із видів електронного бізнесу, наводити приклади моделей е-комерції, створювати електронний магазин, робити покупки за допомогою електронного магазину з використанням різноманітних видів електронних платіжних систем, організовувати рекламні кампанії в мережі Інтернет.
- Автор курсу, Викладач: Баркова Світлана Олександрівна
- Автор курсу, Викладач: Герасимов Андрій Анатолійович
- Автор курсу, Викладач: Фоміченко Інна Петрівна