Дисципліна «Психологія комунікацій та управління конфліктами» спрямована на вивчення закономірностей стосунків та поведінки людей у конфліктних ситуаціях, причини виникнення конфліктів та методів їх подолання.

Мета дисципліни – сформувати у майбутніх фахівців професійні компетентності щодо типології, причин виникнення конфліктів та стратегій поведінки у конфліктах, застосовувати знання щодо ролі посередництва у розв’язанні конфліктів, використовувати традиційні методи і технології у подоланні та профілактиці конфліктів, прогнозувати зміни і динаміку перебігу конфліктів.

 

Завдання дисципліни:

  • опанування необхідних знань щодо понятійно-категоріального апарату теорії комунікації взагалі та психології комунікацій зокрема;
  • опанування знань щодо типології, причин виникнення конфліктів та стратегій поведінки у конфліктах;
  • набуття навичок щодо використання традиційних методів і технології у подоланні та профілактиці конфліктів;
  • формування навичок і оволодіння знаннями щодо ролі посередництва у розв’язанні конфліктів;
  • формування умінь прогнозувати зміни і динаміку перебігу конфліктів;
  • набуття навичок та вміння діяти і приймати рішення в умовах відповідної комунікативної ситуації завдяки грамотному використанню мовних засобів.