Дисципліна «Психологія комунікацій та управління конфліктами» спрямована на вивчення закономірностей стосунків та поведінки людей у конфліктних ситуаціях, причини виникнення конфліктів та методів їх подолання.
Мета дисципліни – сформувати у майбутніх фахівців професійні компетентності щодо типології, причин виникнення конфліктів та стратегій поведінки у конфліктах, застосовувати знання щодо ролі посередництва у розв’язанні конфліктів, використовувати традиційні методи і технології у подоланні та профілактиці конфліктів, прогнозувати зміни і динаміку перебігу конфліктів.
Завдання дисципліни:
- опанування необхідних знань щодо понятійно-категоріального апарату теорії комунікації взагалі та психології комунікацій зокрема;
- опанування знань щодо типології, причин виникнення конфліктів та стратегій поведінки у конфліктах;
- набуття навичок щодо використання традиційних методів і технології у подоланні та профілактиці конфліктів;
- формування навичок і оволодіння знаннями щодо ролі посередництва у розв’язанні конфліктів;
- формування умінь прогнозувати зміни і динаміку перебігу конфліктів;
- набуття навичок та вміння діяти і приймати рішення в умовах відповідної комунікативної ситуації завдяки грамотному використанню мовних засобів.
