Мета викладання дисципліни – допомогти студентам здобути теоретичні та практичні знання з виконання ділових операцій та угод електронним засобом (електронна комерція), з теорії і практики використання інформаційних технологій в бізнесі, та принципами роботи в мережах з аукціонами, інтернет-магазинами, біржами, інтернет-банкингами, ринком цінних паперів, електронними дошками оголошень, службами доставки, електронними платіжними системами, товарними біржами, біржами праці, фондовими біржами, Internet-брокерідж – послугами тощо.

Завдання – навчити майбутнього фахівця користуватися засобами електронної комерції.

  У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен :

-         отримати теоретичні та практичні знання по електронній комерції;

-         засвоїти теорію електронної комерції;

-         вивчити типи електронних платежів;

-         вивчити захист інформації при електронній комерції;

-         навчитися бізнесу в сучасних інформаційних технологіях;

-         ознайомитись із розвитком електронної комерції;

-  отримати практичні навички з бізнесу у системах телекомунікацій – глобального розподільного середовища фінансових транзакцій і інвестицій, фінансових ринків, бірж, віртуальних електронних торгових магазинів та майданчиків, ринку цінних паперів та валюти.