Реклама – найдійовіший інструмент у спробах підприємства модифікувати поведінку покупців, привернути їх увагу до товарів, створити позитивний образ самої фірми, показати її суспільну значимість і корисність.

Реклама сприяє реалізації товару, процесу перетворення товару в гроші, сприяє прискореному і успішному завершенню процесу обороту коштів, тобто відтворення на рівні фірми. Вона може конструювати попит і ринок і управляти ним. Реклама є каналом поширення інформації на ринку, так само як і передумовою зворотного зв’язку з ним.

Питанням розвитку реклами надається велике значення. В умовах насичення ринку товарами і послугами, що супроводжується загостренням конкурентної боротьби, реклама перетворилася в спеціалізовану галузь економіки.

Дисципліна «Рекламна діяльність та бізнес-айдентики» розкриває особливості функціонування реклами в сучасному суспільстві, основні етапи історії розвитку реклами, основи рекламної діяльності, рекламну термінологію, сучасні технології виготовлення рекламної продукції.

Мета дисципліни – сформувати у майбутніх фахівців базу теоретичних знань і практичних навиків у галузі рекламної діяльності, як форми масової комунікації, усвідомлення ними ключових понять і процесів у цій комунікативній сфері, вироблення практичних навичок усебічного аналізу та створення рекламної продукції різних типів.

Завдання дисципліни:

  • опанування необхідних знань з реклами та бізнес-айдентики, а також формування практичних навичок щодо планування, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності.